Vores engagement i at støtte de vitale forsyningskæder

Vi følger løbende udviklingen af COVID-19 situationen og holder os til sundhedsmyndighedernes anbefalinger for at begrænse smittespredningen i Danmark. Prioriteterne er klare: vores medarbejderes, vores kunders og vores leverandørers sundhed og sikkerhed, kommer i første række. Derudover gør vi alt hvad vi kan, for levere truck, transportmateriel og service så vores kunder kan holde deres forretning kørende.

Opdateret 19 maj

Service

Vi servicerer truck over hele Danmark, hver dag, også i disse tider hvor Coronavirus har stor indflydelse på aktiviteten i vores samfund. Vi har kapacitet til det, men skal selvfølgelig overholde retningslinjer omkring sikkerhed og lokale foreskrifter. Alle teknikere arbejder i henhold til fastlagte retningslinjer for hygiejne og social afstand, og benytter de nødvendige værnemidler.

For at støtte dig på den bedst mulige måde leverer vi her guides til "sikker service i COVID-19 perioden":

Retningslinjer for besøg af en Toyota servicetekniker

Retningslinjer for rengøring af truck og udstyr

Salg

Her stræber vi også at hjælpe og rådgive alle vores kunder, men respekterer, at nogle af vores kunder muligvis ikke er i stand til at modtage besøg. Vores salgsteam afholder i stedet gerne onlinemøder eller telefonmøder. Vores webshop er åben og her kan du også få rådgivning og hjælp online.

Udlejning af truck

I øjeblikket har vi kapacitet til at supportere vores kunder. Alle kunder kan være sikre på, at der er nok trucks til udlejning, både på korte og lange lejeaftaler.

Tak til alle truckførere og lastbilchauffører, der sikrer at vigtige varer transporteres.

Tak til alle fagfolk inden for sundhedsvæsenet for deres store og modige indsats.

Fjern alle