Vi bruger Cookies på www.toyota-forklifts.dk, blandt andet for at forbedre din oplevelse på sitet. OK

Service, du kan stole på

Vores serviceteknikere holder din virksomhed kørende og hjælper dig med at få det maksimale ud af dine truck, uanset mærke, så du kan planlægge arbejdet med sindsro. Vi kan hjælpe dig med at skræddersy din servicepakke, så den passer præcis til dine behov, eller du kan vælge en af vores 3 standard servicepakker. Vi har værksteder i Langå, Vestbjerg samt på Hanstholm havn, Skagen havn og Århus havn. Desuden er vi repræsenteret 365 dage om året på Grønland.
0
serviceteknikere
0/7
levering af reservedele overalt i Europa
0mio.
millioner servicejobs hvert år
0%
servicejobs klares ved første besøg
0
Net promoter score

Altid lokale

Servicetekniker foretager et truk-tjek

Det, du altid får

  • Fuld gennemsigtighed og ingen skjulte omkostninger
  • Autoriserede teknikere
  • Fuld servicehistorik

Som standard omfatter enhver Toyota serviceplan: transparent service uden skjulte omkostninger, autoriserede teknikere, hurtig responstid og fuld servicehistorik

KONTAKT
Tekniker forbereder totalservice

Totalservice

  • Maksimal ydelse
  • Dækning i tilfælde af havari
  • Forebyggende vedligeholdelse

Vi tager os af alle dine servicebehov for at opnå den mest optimale drift og den maksimale oppetid. Totalservice betyder en omfattende arbejds- og reservedelsplan, inklusiv forebyggende vedligeholdelse, dækning af havari samt dele til vedligeholdelse og reparation.

Servicetekniker arbejder med en truck

Forebyggende vedligeholdelse premium

  • Aftalt serviceplan
  • Maksimal sikkerhed
  • Også når det gælder dele

Forebyggelse af utilsigtet nedetid og dyre reparationer. Vi overtager ansvaret for at vedligeholde dine truck efter en aftalt plan. Endvidere sørger vi for, at dine truck lever op til alle sikkerhedskrav. Vi dækker også reservedele, der udskiftes i forbindelse med service.

To mænd står på lager og taler

Forebyggende vedligeholdelse

  • Forebyggelse af utilsigtet nedetid
  • Maksimal sikkerhed
  • Lavere risiko og lavere reparationsomkostninger

Ligesom med Premium vedligeholdelsen forebygger vi uplanlagt nedetid og reparationsomkostninger samtidig med, at vi sikrer, at alle sikkerhedskrav er mødt.

Kontakt os

Toyota Service Concept

Som kunde er dine behov højeste prioritet hos os, og derfor har vi stort fokus på service. De værdier, vi baserer vores service på, er struktureret i Toyota Service Concept. De viser, hvordan vores servicetilbud hjælper dig med at få det maksimale ud af din virksomhed.

 

"Den servicetekniker, der tager sig af dine maskiner, er professionel og meget effektiv. Teknikeren er ekstremt kundeorienteret, og du kan være sikker på, at trucken er klar igen så hurtigt som muligt. Teknikeren er et aktiv for din virksomhed"

Mere om Toyota Service Concept >

Vi lytter til vores kunder

Hvad er vigtigt for vores kunder?

Vi gennemfører løbende kundetilfredshedsundersøgelser for at finde ud af hvad der er vigtigt for vores kunder og om vi lever op til deres forventninger. Vi bruger Net Promotor Score metoden til at benchmarke vores performance. Undersøgelserne giver os samtidig informationer, der hjælper os til at blive endnu bedre.

Service er vigtigt for vores kunder. Det er vigtigt at få udført reparationer hurtigt og effektivt – at få gjort det rigtig første gang. Derfor skal vi også sikre os, at vi har de nødvendige reservedele, når de skal bruges.

På denne måde kan vi hjælpe vores kunder med at styre omkostningerne og øge produktiviteten i deres virksomheder.

Du kan måske også lide

Manager kigger på I_Site på iPad

I_Site flådestyring

I_Site opkobler din flåde, indsamler data og giver dig et overblik over aktuelle hændelser, og du får besked om, hvordan du kan optimere din virksomhedsdrift.

Læs mere >
Illustration af ur i forgrunden og en truck i baggrunden

Toyota Service Concept

Vores engagement i service udtrykkes i Toyota Service Concept, en struktureret tilgang til optimering af vores service.

Læs mere >
Servicetekniker med værktøjskasse

Case Study: First fix rate

Dette tal viser, hvor gode vi er til at få ordnet kundernes problemer ved første servicebesøg.

Læs mere >
To mænd taler foran en servicebil

Case Study: STEP and ASEC

ASEC og STEP programmer forbedrer kundernes oplevelse og er en meget vigtig del af Toyota Service Concept.

Læs mere >