Optimering af jeres processer fra indgående til udgående
Ikke to virksomheder er ens, men typisk kan deres processer inddeles i et antal basiskategorier. Vi hjælper jer med at gøre hver af disse processer mere effektiv.
Vores viden og erfaring gør det muligt for os at finde den løsning, der passer bedst til jeres behov, ved at arbejde med en struktureret og analyseret tilgang. Først udvikler vi en overordnet vision, f.eks. i en workshop, og definerer det mest effektive systemdesign til hver enkelt virksomhed.
Som en partner inden for integrerede automatiserede logistik-løsninger tager vi højde for de specifikke krav til hvert enkelt projekt og tilbyder end-to-end automatiserede løsninger, som er designet til at passe til jeres virksomhed.
Ikke to virksomheder er ens, men typisk kan deres processer inddeles i et antal basiskategorier. Vi hjælper jer med at gøre hver af disse processer mere effektiv.
Enhver logistik- og fremstillingsproces starter med modtagelsen af materialer. Hvad enten de er læsset på paller eller løse, så registreres emnerne, hvorefter de fordeles til andre områder.
Kvalitetskontrol, ompakning samt volumetrisk og fotografisk registrering er blot nogle eksempler på de processer, som vi kan understøtte i forbindelse med varemodtagelse.
For at kunne finde varerne mest muligt effektivt skal denne proces dele data med varemodtagelsesfasen og ordreplukningsfasen. Lageret fylder typisk mest på et logistikcenter, hvad enten der er tale om råmaterialer, færdige produkter eller generel lagerbeholdning.
Her kan vi tilbyde en lang række manuelle og automatiserede løsninger, tilpasset alt efter mængden af emner, ordreprofilen og lagerkravene.
Plukning er ofte kerneaktiviteten på et distributionscenter. På en fabrik ville dette være samle- eller reservedelsområdet. Alt efter ordreprofil og lager kan dette omfatte automatiseret eller semi-automatiseret plukning af enkelt-ordrer og batch-plukning.
Vi leverer den mest effektive løsning, afhængigt af behovet, hvad enten der arbejdes med kompakt opbevaring og høj produktivitet eller manuel plukning understøttet af AGV’er..
Når ordren er behandlet, skal den sendes til kunden. Dette omfatter ofte pakning, samling af gods, kvalitetskontrol og klassificering, før varerne læsses på transportmidlet.
Her kræves der forskellige teknologiske løsninger fra hurtige sorteringsmaskiner med høj kapacitet til mere simple enheder, alt sammen noget, vi kan hjælpe jer med. Processen kan omfatte robotteknologi, palle-pakkemaskiner og styring ved enden af båndet.
Vores Warehouse Execution System (WES) omfatter software til styring af lagerteknologi (WCS) og software til styring af lagerbeholdning (WMS).
WCS koordinerer automatiseret ordrebehandling, mens WMS fokuserer på lagerbeholdning og ansatte: mængde og lagerplacering, genopfyldning, ordrebehandling i forskellige trin, styring af arbejdskraft samt overblik over modtagelse og forsendelse.
Software tilpasset jeres behov
Vi implementerer de nødvendige lag eller moduler for at opnå effektiv og problemfri drift, uanset om I kun har behov for specifikke moduler, der kan forbindes med jeres eget it-system, eller hvis I har behov for et fuldt udviklet centralt styresystem.
Vi forstår vigtigheden af omfattende, pålidelig after-sales service – og vi ønsker at hjælpe hver enkelt kunde med at få vores løsninger til at fungere for dem.
Den rigtige service- og finansieringspakke til jer
Præcis som med vores integrerede løsninger så lægges der også vægt på virksomhedens behov i forbindelse med after-sales service. Vi tilbyder en detaljeret analyse af jeres situation og kan anbefale de bedste fremgangsmåder, lige fra forebyggende vedligeholdelse til en fuld servicepakke, samt fjernovervågning og tilbud om finansiering via Toyota.
Alle kan få fordel af at samarbejde med os. Vi har erfaring med automatiseringsprojekter af enhver størrelse og inden for alle brancher. Hvis du vil have mere at vide, så kontakt os direkte.
Vi fremstiller nogle af produkterne selv, mens andre udvikles af anerkendte leverandører. Som systemintegrator har vi en direkte interesse i vores kunders succes, og vi optimerer altid vores tilbud baseret på tilbagemeldinger og data.
Ja, din Toyota-forhandler kan behandle din forespørgsel, samt sørge for at der bliver tilknyttet en integrations-specialist.
Vi kan tilbyde en af de mest avancerede after-sales infrastrukturer i Europa, og derigennem hjælper vi vores kunder inden for alle områder: trucks, reoler, tjenester og komplette intralogistik-systemer. Vi tilbyder komplette servicepakker i forbindelse med vores integrerede løsninger, inklusive fjernadgang og online-support. Vi tilbyder ganske enkelt: et nummer til alle servicebehov.
ROI kan variere, men erfaringsmæssigt varer det fra to til syv år inden for branchen, før investeringen er tjent ind. Vi udvikler skræddersyede løsninger til vores kunder, og vi tager hensyn til deres mål for investeringsafkastet.
Absolut ikke: automatisering kan skaleres og er muligt for virksomheder i alle størrelser. Baseret på dataanalyse udarbejder vores ingeniører rutinemæssigt en drejebog for automatisering, der er tilpasset små og mellemstore virksomheder, med et mål om at give dem de ressourcer, der er nødvendige for at opnå vækst på den lange bane samt øget produktivitet.