Vi leverer udelukkende til kunder registreret i Danmark, med dansk fakturerings- og leveringsadresse. Kontakt kundeservice for yderligere information.
Når du bestiller en manuel palleløfter, kan du vælge en brugerdefineret farve. Vælg Quickløfter-modellen, og derefter kan du i afsnittet 'Tilbehør' vælge farve på din palleløfter. Når vi har modtaget din ordre, vil vores kundeservice kontakte dig for at aftale farvevalg og leveringstid.
Efter din ordreafgivelse vil vores back office-team kontrollere og klargøre din ordre, bekræfte, at den er på lager og sende dig en ordrebekræftelse.
Hvis du gerne vil ændre din ordre, kan du gøre det ved at kontakte os direkte efter ordreafgivelse. Du er dog bundet af ordren efter ordreafgivelse. Læs mere om vores returpolitik
Umiddelbart efter at du har afgivet din ordre, modtager du en mail med alle ordreoplysningerne. Når ordren bekræftes af vores back office-medarbejdere, modtager du en bekræftelse via mail med titlen 'Din ordrebekræftelse'.
Du kan finde en bestemt ordres status og vise din ordrehistorik under 'Min konto'. Log ind med din konto, eller kontakt os direkte.
Vi accepterer returnering af ubeskadigede produkter eller tilbehør inden for 10 leveringsdage under forudsætning af, at emballagen og forseglingerne er ubeskadigede, de ikke er lavet på bestilling, de returneres gratis til os og returblanketten vedlægges i returforsendelsen. Alle returneringer skal godkendes inden returforsendelse. Kontakt vores kundeservice, hvis du vil have en returformular.
Hvis et produkt er defekt, forbeholder vi os ret til at vælge mellem reparation og udskiftning. Kontakt kundeservice, så snart du opdager et defekt produkt. Se alle vores vilkår og betingelser.
Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på 'Glemt kodeord?' under Log ind, øverst til højre.
Du bedes angive din mailadresse til log ind for at få tilsendt nulstilling af din adgangskode. Linket er gyldigt i én time.
Hvis du stadig har problemer med at logge ind eller har glemt den mailadresse, eller du har brug for hjælp til at oprette en bruger, kan du kontakte vores kundeservice på 70 220 260 eller
Vi har et automatiseret betalingssystem, som tager sig af sikker og hurtig service til vores kunder.
Du kan betale med faktura eller med kreditkort.
Faktura
Når du har placeret en ordre, modtager du en faktura sammen med ordrebekræftelsen. Betalingsbeløbet, betalingsmodtageren og andre detaljer er angivet på fakturaen. Bemærk venligst, at betalinger skal foretages inden for 30 dage fra den dato, hvor fakturaen modtages, med mindre andet er angivet. Hvis du har brug for hjælp til fakturabetaling, skal du endelig kontakte os. Kreditvurdering udføres af alle kunder.
Kreditkort
For at afslutte din kreditkortbetaling skal du trykke på SEND ORDRE, hvorefter du dirigeres videre til en PayEx-side, hvor du kan udfylde dine kreditkortoplysninger. Ingen kortoplysninger lagres hos os.
Bagefter bliver du omdirigeret til vores bekræftelsesside. Alle kortbetalingstransaktioner håndteres med 3-D Secure-protokol og behandles via en SSL-krypteret løsning. Det er vigtigt at sørge for, at der er tilstrækkelige midler til rådighed på kortsaldoen, indtil Toyota Material Handling Danmark krediteres for ordretransaktionen. Hvis der ikke er tilstrækkelig dækning, eller betalingen af anden årsag ikke kan gennemføres, har Toyota Material Handling Danmark ret til at annullere ordren eller fakturere beløbet.
Finansieringsmuligheden Leje i 36 måneder
Finansieringsmuligheden "Leje i 36 måneder" giver dig mulighed for at leje produktet i 36 måneder i henhold til vores vilkår og betingelser for langsigtet udlejning. Udlejningsgebyret faktureres månedligt med netto 30 dage efter fakturadatoen som betalingsbetingelser. Vores back-office giver dig en lejekontrakt med vilkår samtidig med ordrebekræftelsen. Hvis du vælger denne finansieringsmulighed, er din ordre først juridisk bindende, når kontrakterne er underskrevet af begge parter. Hvis du ikke vil underskrive kontrakten, bliver det bestilte produkt annulleret.
Hvis du får en fejlmeddelelse vedrørende kreditkortautorisationsfejl, skal du kontrollere, at faktureringsadressen på kreditkortet stemmer overens med faktureringsadressen på din konto, prøve at indtaste dit CVR-nummer eller din sikkerhedskode igen og kontrollere, at kortet er gyldigt.
Efter at have godkendt de oplysninger, du har indtastet, og der modtages endnu en fejlmeddelelse, bedes du ringe til 70 220 260 eller kontakte din bank for at få yderligere hjælp.
De samlede forsendelsesudgifter beregnes ved at lægge "Pr. produkt"-udgifterne sammen. "Pr. produkt"-udgifterne er en fast sats baseret på vægt eller volumen og beregnes ud fra en antagelse om, at der ikke er nogen rampe til rådighed på kundens leveringsadresse, og at den ligger 400 km fra leverandørens lokale depot.
Hvis der opkræves yderligere fragtgebyrer, oplyser leverandøren kunden om det, og gebyret fremgår af ordrebekræftelsen.
På alle produkter kan du finde en forventet leveringstid. Hvis vi af en eller anden grund ikke kan levere i tide, kontakter vi dig og tilbyder i mange tilfælde en lejetruck, hvis leveringstiden er for lang.
Når du har gennemført dit køb og dine varer sendes fra et af vores lagre, modtager du en forsendelsesmail, hvor du informeres om den forventede leveringstid.
Hvis du har foretaget flere køb, kan du modtage mere end én afsendelsesemail, hvor du hver gang får oplysningerne om den pågældende leverance. Dine varer kan også ankomme separat på forskellige dage. Kontakt os venligst, hvis dine varer ikke er modtaget inden for den tidsramme, der er angivet på dine afsendelsesmails.
For at optimere serviceringen af vores kunder bruger vi varebeholdning fra alle vores lagre i hele Europa.
Du modtager flere forsendelser, når din ordre sammensættes af flere forskellige lagersteder.
Du modtager besked via mail, når din ordre opdeles i flere forsendelser.
Forsendelsesomkostningerne beregnes med en pris "Pr. produkt", så hver forsendelse opkræves separat, hvis ikke andet er angivet i din ordrebekræftelse.
Hvis der opkræves yderligere fragtgebyrer, får du besked om det, og gebyret fremgår af ordrebekræftelsen.
Forsendelsesomkostningerne beregnes med en "Pr. Produkt" pris, så hver forsendelse vil blive opkrævet separat, hvis ikke andet er angivet i din ordrebekræftelse.
Hvis der gælder yderligere forsendelsesomkostninger, bliver du informeret, og gebyret vises på ordrebekræftelsen.
Produkter bestilt på webshoppen på toyota-forklifts.dk kan kun leveres i Danmark.
Ved levering til andre europæiske lande: gå til toyota-forklifts.eu, vælg det marked, du vil have produkterne sendt til, og opret derefter din bestilling der.
Vores forskellige produkter har forskellige reklamationsretsperioder.
Nye trucks er dækket af produktgarantien, som du kan finde på produktsiden, under 'Reklamation'.
Brugte trucks fåes med 1, 3 eller 6 måneders reklamationsret, alt efter stand.
Læs mere om vores klassifikationer her.
Book service online - Udfyld service anmodningen her, så kontakter vi dig indenfor 2 arbejdsdage.
Ring til os på 70 220 260
I de fleste tilfælde kan vi levere udstyr inden for 1-2 dage. Vi har et kæmpe lager af lejetrucks med over 1500 trucks.
Vi gør altid vores bedste for at levere udstyr inden for den forventede leveringstid.
Der kan opstå uforudsete omstændigheder som gør at vi ikke kan garantere leveringstiden, men vi vil altid kontakte dig angående ændringer. Vi finder næsten altid en løsning.
Online kan du leje en truck i 1 dag til 8 år. Vi tilbyder også længere lejeperioder, så kontakt os venligst for at få yderligere oplysninger, hvis du er interesseret i længere lejeperioder.
I de fleste tilfælde ja. Der henvises til lejeaftalen.
Har du lavet en skade på din lejetruck, skal du anmelde skaden her
Priserne på denne side skal ses som vejledende priser. De er sat på baggrund af at maskinen bruges på et tørt lager, op til 300 timer om året.
Ønsker du et konkret tilbud på en eller flere maskiner, bedes du kontakte os via denne formular
Alle vores brugte trucks, bliver gennemgået, serviceret, IFAG-godkendt og malet inden levering. Samtidig har du reklamationsret på 1, 3 eller 6 måneder på alle brugte trucks købt online.
Du kan købe en brugt truck direkte i vores webshop, eller få besøg af en konsulent. Du er også meget velkommen til at kontakte os - også via
Brugte trucks fås med forskellig reklamationsret, alt efter stand. På hver truck, kan du se reklamationsretten, som spænder fra 1 til 6 måneder.
Læs mere om vores klassifikationer her.
Vi tilbyder forskellige servicepakker som passer til dit behov.
Ved nedbrud, frygt ikke - vi er her til at hjælpe dig.
Ring på 70 220 260