Levering

Vi leverer kun til kunder med et registreret kontor (faktureringsadresse) i Danmark, som kan indtaste en forsendelsesadresse i Danmark.

På alle produkter kommunikerer vi en forventet leveringstid. Hvis vi af en eller anden grund ikke kan levere i tide, kontakter vi dig og tilbyder i mange tilfælde en lejetruck, hvis leveringstiden er for lang.

Når du har gennemført dit køb, og dine varer sendes fra et af vores lagre, modtager du en forsendelsesmail, hvor du informeres om den forventede leveringstid.
Hvis du har foretaget flere køb, kan du modtage mere end én afsendelsesemail, hvor du hver gang får oplysningerne om den pågældende leverance. Dine varer kan også ankomme separat på forskellige dage. Kontakt os venligst, hvis dine varer ikke er modtaget inden for den tidsramme, der er angivet på dine afsendelsesmails.

For at optimere serviceringen af vores kunder bruger vi varebeholdning fra alle vores lagre i hele Europa. Du modtager flere forsendelser, når din ordre sammensættes af flere forskellige lagersteder. Du modtager besked via mail, når din ordre opdeles i flere forsendelser.

Fjern alle