Vores værdigrundlag er manifesteret gennem vores Code of Conduct. Code of Conduct fastlægger den forventede etiske adfærd for vores medarbejdere, når de interagerer med hinanden, med kunder, med leverandører, med andre interessenter eller med samfundet som helhed. Den dækker en bred vifte af emner, som f.eks. diskrimination og respekt for menneskerettigheder, og situationer, som f.eks. brug af virksomhedens aktiver, insiderhandel, overholdelse af lokale love og regler og miljøbeskyttelse.
Vi er forpligtede til at skabe et miljø, hvor åben og ærlig kommunikation er reglen, ikke undtagelsen. Vi forsikrer enkeltpersoner om, at de kan og bør rapportere faktiske eller formodede overtrædelser af reglerne med tillid til, at ingen former for gengældelse eller repressalier vil blive tolereret.
Vi opfordrer vores medarbejdere og samarbejdspartnere til at fremsætte spørgsmål og bekymringer. Rapporteringskanalerne kan være:
Det er frivilligt at bruge vores Code of Conduct Helpline, og du kan rapportere anonymt, selvom det foretrækkes at blive identificeret for bedre at kunne beskytte den enkelte mod repressalier og for at kunne undersøge sagen. Vores Code of Conduct Helpline drives af en uafhængig tredjepart og er tilgængelig 24/7 for både online- og telefonrapportering. Hvis du gerne vil indberette en sag til vores Code of Conduct Helpline, skal du bruge linket nedenfor.
Vi beder om forståelse for, at vores whistleblower-system ikke kan acceptere, behandle eller videresende kundeklager eller -bekymringer. Kontakt venligst vores salgskanaler eller vores kolleger fra salgs- og serviceafdelingen, så vil vi med glæde gennemgå din bekymring og tage alle nødvendige skridt for at give dig den bedst mulige oplevelse.