Under sloganet #WeDeliverForYou fokuserer kampagnen på den store rolle, logistikken spiller i forsyningen af de daglige behov for over 750 millioner mennesker på hele kontinentet - fra mad, tøj og medicin til levering af råmaterialer til fabrikker og i dagens verden som svar på den stadigt voksende e-handel.
Et af kampagnens budskaber er "hvert klik får noget til at bevæge sig" - og illustrerer, hvordan avancerede digitale systemer resulterer i, at varer næsten øjeblikkeligt udvælges til afsendelse, så snart forbrugerne gennemfører en onlinebestilling.
Kampagnen drager også paralleller mellem de olympiske atleters forberedelse til sportsbegivenheder og behovet for, at logistikoperatører er forberedt på og lydhøre over for forbrugernes krav - vist i et stærkt filmklip.
"Der er over 5 millioner mennesker, der arbejder i logistikbranchen i hele Europa - uanset om de arbejder på lagre, kører lastbiler, leverer pakker eller driver sofistikerede IT-systemer - og vi ønsker at sætte fokus på den vigtige rolle, de spiller i samfundet," forklarer Mark Peters, marketingdirektør hos Toyota Material Handling Europe, "og vi indså, at vi har en stor mulighed for at gøre dette som følge af vores engagement i Paris 2024."
"En anden dimension af logistikbranchens rolle er det pionerarbejde, der udføres inden for bæredygtighed," fortsætter Peters. "Vi ser allerede tendenser til elektriske varebiler på vejene, men bag kulisserne har vi arbejdet med elektriske køretøjer i lukkede miljøer som lagerbygninger i årtier. Vi arbejder også allerede med brintløsninger, og vi ser mange kunder, der genererer deres egen vedvarende energi. Vi arbejder også meget med automatisering for at forbedre effektiviteten, nøjagtigheden og sikkerheden og for at reducere skader. Alt dette betyder, at vores branche yder et væsentligt bidrag til den fremtidige teknologiudvikling."
Som supplement til We Deliver For You-kampagnen har Toyota Material Handling Europe for nylig udgivet en konceptfilm med titlen "A.I.TeamDelivery", som forestiller sig en ny tilgang til hjemmeleverancer, hvor forskellige varer fra forskellige leverandører automatisk samles i en enkelt levering til husholdninger af selvkørende køretøjer, hvilket reducerer vejtrafikken og udledningen.