Toyota Service Concept

Vi leverer ikke alene kvalitetsprodukter til dig, men også service i høj kvalitet. Kundetilfredshed er vores topprioritet, og vi gør alt hvad vi kan for at leve op til dine forventninger. Derfor arbejder vi med Toyota Service Concept, en struktureret tilgang til at optimere vores service med 12 kerneværdier.

Hoshin

Takket være vores langfristede og strategiske planlægning kan du regne med, at vi lever op til dine krav, i morgen og i de kommende år.

Hurtig respons

Vi er klar over, at hurtig respons er ekstremt vigtigt, hvis din truck er defekt. Målet er at få dine maskiner i gang igen hurtigt og effektivt.

Information i realtid

Vores teknikere har online-adgang til al nødvendig information i forbindelse med jobbet. 

Jidoka

Jidoka handler om at synliggøre problemer. Vi tager dine problemer seriøst og løser dem hurtigt og sikkert.

.

Præcision

Vi leverer præcis det, der passer til dine behov. Personale med de nødvendige kvalifikationer, rigtige reservedele og klare aftaler.

Genchi genbutsu

Genchi Genbutsu betyder “at gå til kilden og se”, så man forstår den reelle situation og kan løse hvert problem.

Kaizen

Med filosofien om konstante forbedringer, kan du være sikker på, at vi altid arbejder på at forbedre kvaliteten af vores service.

Standardisering

Uanset hvor du er, kan du stole på vores høje servicestandard og på, at vi leverer til tiden. konsistent ydelse er den rigtige tilgang for os. 

Eliminering af spild

Vi fokuserer altid på at eliminere spild og minimere vores påvirkning af miljøet. Vi er en bæredygtig partner.

Heijunka

Heijunka udligner arbejdsmængden og giver en jævn arbejdsgang. Således planlægger og prioriterer vi hvert enkelt kundebesøg.

Poka yoke

Poka Yoke er en proces udviklet for at undgå fejl. Gennem en konstant opgradering af kvaliteten af reservedele og kontrol sikrer vi, at den korrekte del leveres til tiden.

Godkendelse

Med en godkendelsesprocedure sikrer vi, at vores serviceydelser lever op til Toyotas standarder.

 

.

Fjern alle