Hvordan kan Industri 4.0 være med til at designe mere Lean produktion og processer, og hvordan går det med visioner om at medarbejdere kan programmere teknologien, som overtager deres manuelle arbejde? Hør bl.a. indlæg fra Pandora, Teradyne, Unity Studios og Toyota Material Handling.
Nøglen til succesfuld automatisering er standardiserede lean-processer. At automatisere en ustabil proces betyder spild og vil sandsynligvis ikke føre til den performance stigning. Vi i Toyota Material Handling har arbejdet på at gøre vores processer lean og gradvist implementeret automatisering, hvilket understøtter vores produktionsstrategi med gode resultater. Vores automatiseringsinitiativer er nu rettet mod logistikprocesser og vi stræber efter at opfylde Toyota Production System-visionen om "One-piece flow on demand".
Bliv inspireret af, Toyota, der er kilden til lean tænkning, styrer vores processer for at opnå vedvarende og løbende forbedring af procesydelsen. I løbet af de sidste 10-15 år har vores Toyota Material Handling fabrikker i Europa gennemgået en total lean transformation med støtte fra Toyota Japan. Kom og hør mere om , hvilke vigtige succesfaktorer du kan fokusere på, når du vælger en lean trabsformationsproces tion og hvilke resultater det kan medføre.
Bliv inspireret af, hvordan vi hos Toyota, der er kilden til lean tænkning, styrer vores processer for at opnå vedvarende og løbende forbedring af procesydelsen. I løbet af de sidste 10-15 år har vores Toyota Material Handling fabrikker i Europa gennemgået en total lean transformation med støtte fra Toyota Japan. Kom og lyt til, hvilke vigtige succesfaktorer du kan fokusere på, når du gennemgår en lean transformation og hvilke resultater det kan medføre.
Toyotas mange koncepter til kontinuerlige forbedringer er integreret i de fleste processer. I denne præsentation lærer du, hvordan Quality Control Circles (QCC) og JISHUKEN-aktiviteter understøtter realiseringen af Toyota Way. QCC er bottom up-forbedringskonceptet, hvor arbejdsgrupperne vælger deres egne emner / problemer for at forbedre, og JISHUKEN-metoden bruger Hoshin's måde at nedbryde mål på som vejledning til, hvor de skal anvendes. Begge metoder leverer bemærkelsesværdige KPI-resultater samt realiserer hovedmålet for TPS.